Symfonieorkest Musica – opgericht in 1910 – bestaat in 2025 maar liefst 115 jaar. Eén van de oudste orkesten van Den Haag verzorgt een feestelijk concert in de H. Antonius Abtkerk op zondagavond 25 mei 2025, aanvang 19:30 uur.
Musica speelt daar onder leiding van dirigent Pim Cuijpers een prachtig programma met (koor)werken van Sibelius en John Rutter. Voor dit concert werkt Musica samen het Haags Toonkunstkoor en met sopraan Jannelieke Schmidt.
Programma: Finlandia en Symfonie nr. 1 van J. Sibelius en Magnificat van J. Rutter.
Kaartverkoop: kaarten aan de zaal of via www.musicadenhaag.nl €20,- (standaard) en €15,- (jongeren t/m 18 jaar).
